Logotyp Unii Europejskiej
INFOLINIA
Ikona, element graficzny, symbolizujący telefon
A A Ikona, element graficzny, symbol oka. To aktywny przycisk, który włącza wysoki kontrast strony

Zasady rejestracji Pacjentów

Ogólne zasady rejestracji Pacjentów

Zapisy na konsultacje medyczne, wizyty domowe,  badania diagnostyczne, zabiegi rehabilitacyjne prowadzone są przez pracowników rejestracji medycznych, położne w Poradniach Ginekologicznych oraz przez Centrum Obsługi Pacjentów.
Zapisu można dokonać osobiście, telefonicznie, elektronicznie (https://eportal.spzzlo.pl/) lub za pośrednictwem osoby trzeciej.
Zapisy prowadzone są w godzinach pracy rejestracji medycznych i Centrum Obsługi Pacjenta.
Centrum Obsługi Pacjentów pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 – 19:00, natomiast rejestracje medyczne poszczególnych placówek zgodnie z harmonogramem umieszczonym na stronie www.spzzlo.pl w zakładce nasze przychodnie.
Centrum Obsługi Pacjentów rejestruje wizyty do poradni POZ dla dorosłych i dzieci oraz  poradni specjalistycznych SPZZLO Warszawa – Żoliborz.
Centrum Obsługi Pacjentów prowadzi zapisy pod nr telefonu INFOLINIA  22 11 66 800
Rejestracje Przychodni prowadzą zapisy pod numerami telefonów, które zamieszczone są na stronie www.spzzlo.pl w zakładce nasze przychodnie.
Telefoniczna rejestracja odbywa się przez podanie numeru pesel pacjenta lub daty urodzenia, bądź innych danych umożliwiających prawidłowe zapisanie pacjenta na wizytę. W przypadku pierwszorazowej wizyty w poradni specjalistycznej pacjent zobowiązany jest do podania danych umieszczonych na skierowaniu wystawionym przez lekarza ubezpieczenia zdrowotnego. Skierowania nie są wymagane w poradniach: psychiatrycznej,  ginekologicznej, onkologicznej, wenerologicznej, stomatologicznej, poradni uzależnień oraz od osób chorych na gruźlicę, zakażonych wirusem HIV oraz pacjentów uprzywilejowanych zgodnie z Ustawą z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, stąd w tych przypadkach rejestracja telefonicznie może być dokonana w oparciu o dane pacjenta obejmujące jego imię i nazwisko.

Pracownik rejestracji oraz Centrum Obsługi Pacjenta udzielają  ogólnych informacji o terminie wizyty, czasie oczekiwania na wizytę, gabinecie w którym odbywa się wizyta.

Pracownik rejestracji oraz pracownik Biura Obsługi Pacjenta/Call Center, zgodnie z ustawą o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta, powinien odnieść się do pacjenta z empatią, szacunkiem oraz poszanowaniem wrażliwych danych medycznych jakimi dysponuje pacjent.
Pacjenci zapisywani są w kolejności zgłoszeń, jeśli świadczenie nie może być udzielone w dniu zgłoszenia, pacjent umieszczony jest na liście oczekujących zgodnie z kryterium opisanym w skierowaniu „Stabilny” lub „Pilny”. Termin jest uzgadniany z Pacjentem.
Pacjenci dokonujący telefonicznej rezerwacji wizyty pierwszorazowej proszeni są o zgłoszenie się 30 minut przed wizytą do Rejestracji adekwatnej do zarejestrowanej wizyty w celu założenia/uzupełnienia dokumentacji medycznej.
Dokumenty wymagane do założenia dokumentacji medycznej przed wizytą:
1. Aktualne skierowanie do poradni specjalistycznej (jeśli jest wymagane)
2. Dokument tożsamości
3. dokumenty uprawniające do korzystania ze świadczeń poza kolejnością lub bez skierowania. 
Dokumenty, które warto przynieść na wizytę:
1. Wyniki badań
2. Wypisy z pobytu w szpitalu (jeśli były)
3. Karty informacyjne z innych konsultacji medycznych
W przypadku zaistnienia nie przewidzianych okoliczności, które uniemożliwiają realizację świadczenia w terminie ustalonym, pacjent jest informowany w każdy możliwy, dostępny sposób (telefonicznie, e-mailem lub listownie) przez pracownika danej rejestracji o zmianie terminu wizyty ustalając z nim nowy termin wizyty.
Pacjent jest zobowiązany dostarczyć skierowanie nie później niż w terminie 14 dni roboczych od dnia zapisu – pod rygorem skreślenia z listy.
Jeśli Pacjent zrezygnuje ze świadczenia medycznego należy zwrócić Pacjentowi  oryginał skierowania.
W przypadku nagłego zachorowania, urazu, stanu zagrożenia życia, przyjęcie następuje niezwłocznie.

 

 Ogólne zasady rejestracji Pacjentów - ulotka

Oferty specjalne


miniaturka

Nowa poradnia kardiologiczna

Diagnostyka chorób sercowo-naczyniowych na wczesnym etapie pozwala zapobiec udarowi czy zawałowi serca. Poznaj naszą ofertę i ciesz się zdrowiem jak najdłużej.

więcej Ikona, element graficzny, strzałka w prawo z aktywnym linkiem do treści
miniaturka

Nowoczesna pracownia endoskopii

Wysoka jakość badań przewodu pokarmowego ze znieczuleniem w Przychodni Klaudyny 26 b

więcej Ikona, element graficzny, strzałka w prawo z aktywnym linkiem do treści
miniaturka

Nowa jakość w okulistyce

Wysokospecjalistyczne aparaty do kompleksowej diagnostyki, leczenia schorzeń oczu oraz laserowej korekcji wzroku

więcej Ikona, element graficzny, strzałka w prawo z aktywnym linkiem do treści
miniaturka

Viofor JPS System

Nowoczesna forma terapii

więcej Ikona, element graficzny, strzałka w prawo z aktywnym linkiem do treści
miniaturka

Masaż mechaniczny z trakcją kręgosłupa

Skuteczna metoda leczenia bólu pleców

więcej Ikona, element graficzny, strzałka w prawo z aktywnym linkiem do treści

Czytaj także:


Logotypy programu zrealizowanego z dofinansowaniem z Unii Europejskiej
Logotyp: szybka terapia onkologiczna Logotyp: NFZ Logotyp: Rzetelna Firma

Copyrights 2011-2019 Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Lecznictwa Otwartego. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałow w całosci lub w części bez zgody właściciela jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich.

Projekt i wykonanie


Logo Agencji PR PReal’s

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Więcej informacji można znaleźć w Polityce cookies więcej Ikona, element graficzny, strzałka w prawo z aktywnym linkiem do treści na temat specjalistycznych usług